Zákaznická podpora
Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.
Objednávka doručená, ale vy ste ju nedostali
Ak je zásielka v sledovaní označená ako doručená, ale vy ste ju nedostali, odporúčame preveriť niekoľko možností:
- Opýtajte sa susedov alebo osôb v okolí, či zásielku nevyzdvihol niekto iný, napríklad sused alebo recepčný. m postupu, prípadne o uložení zásielky na zbernom mieste.
- Ak nebol nikto doma pri doručení, môže doručovateľ uložiť zásielku na zberné miesto alebo navrhnúť opakované doručenie.
V prípade, že zásielka bola označená ako doručená, ale tovar stále nemáte, kon Pre tento krok bude nevyhnutné mať k dispozícii sledovacie číslo zásielky.
Je veľmi dôležité nás v týchto prípadoch čo najskôr informovať. Máme k dispozícii iba 14 dní od približného dátumu doručenia na vyriešenie tejto záležitosti, preto prosíme o včasné konanie.