Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Objednávka doručená, ale vy ste ju nedostali

Ak je zásielka v sledovaní označená ako doručená, ale vy ste ju nedostali, odporúčame preveriť niekoľko možností:

  • Opýtajte sa susedov alebo osôb v okolí, či zásielku nevyzdvihol niekto iný, napríklad sused alebo recepčný. m postupu, prípadne o uložení zásielky na zbernom mieste.
  • Ak nebol nikto doma pri doručení, môže doručovateľ uložiť zásielku na zberné miesto alebo navrhnúť opakované doručenie.

V prípade, že zásielka bola označená ako doručená, ale tovar stále nemáte, kon Pre tento krok bude nevyhnutné mať k dispozícii sledovacie číslo zásielky.

Je veľmi dôležité nás v týchto prípadoch čo najskôr informovať. Máme k dispozícii iba 14 dní od približného dátumu doručenia na vyriešenie tejto záležitosti, preto prosíme o včasné konanie.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.