Zákaznická podpora
Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.
Zákaznícka podpora
Máte ďalšie otázky? Pozrite sa nižšie prosím
- Má objednávka
- Produkty & tabuľky veľkostí
- Odoslanie & doručenie
- Vrátenie tovaru
- Ďalšie pochybnosti
- Dostal(a) som e-mail o tom, že moja objednávka bola zrušená. Ako to?
- Ako môžem objednávku uhradiť?
- Kde je moja objednávka?
- Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
- Môžem zmeniť obsah hotovej objednávky?
- Ako môžem sledovať svoju zásielku?
- Potreboval(a) by som tovar pred odhadovaným dátumom doručenia. Dá sa to zariadiť?
- Chcel(a) by som zrušiť svoju objednávku. Je to možné?
- Neprišlo mi potvrdenie objednávky. Ako zistím, či bola objednávka úspešne dokončená?
- Čo ak nebudem doma vo chvíli, keď mi doručovateľ zavolá?
- Ako si môžem stiahnuť faktúru?
- Dostal(a) som chybný produkt alebo mu chýbajú časti.
- Dostal(a) som iné produkty, ako som objednal(a).
- Zásielka je označená ako doručená, ale neprišla mi. Čo robiť?
- Prečo bol môj balíček vrátený odosielateľovi?
- Z akého materiálu je kostým vyrobený?
- Produkt, o ktorý mám záujem, je vypredaný. Kedy bude opäť dostupný?
- Čo všetko je súčasťou produktu?
- Neviem, ktorú veľkosť zvoliť. Ako zistím, ktorú veľkosť zvoliť?
- Produkt, ktorý hľadám, nie je k dostaniu na vašich stránkach. Nejaké rady?
- Je možné si kostým iba prenajať?
- Môžem si u vás zakúpiť héliové balóniky?
- Ako sa používajú latexové výrobky? Mal(a) by som si zaobstarať nejaké lepidlo?
- V akej veľkosti sa dodávajú návleky na topánky?
- Rád(a) by som videl(a) viac obrázkov daného produktu. Je to možné?
- Prečo majú rôzne veľkosti toho istého produktu rozdielnu cenu?
- Koľko stojí poštovné?
- Za ako dlho bude tovar doručený?
- Máte kamenný obchod/miesto, kde si môžem tovar vyzdvihnúť?
- Je možné doručiť produkt skôr ako v uvedenom termíne?
- Je možné doručiť tovar ešte v ten istý deň?
- Kde je moja objednávka?
- Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
- Ako môžem sledovať svoju zásielku?
- Čo ak nebudem doma vo chvíli, keď mi doručovateľ zavolá?
- Potreboval(a) by som tovar pred odhadovaným dátumom doručenia. Dá sa to zariadiť?
- Zásielka je označená ako doručená, ale neprišla mi. Čo robiť?
- Dostal(a) som e-mail o tom, že moja objednávka bola zrušená. Ako to?
- Dostal(a) som neúplnú alebo chybnú objednávku
- Môžem kostým vymeniť za rovnaký v inej veľkosti?
- Ako môžem vrátiť produkt?
- Dostal(a) som chybný produkt alebo mu chýbajú časti.
- Ešte som nedostal(a) peniaze za vrátený tovar. Ako dlho obvykle trvá proces refundácie?
- Nedarí sa mi podať žiadosť o vrátenie tovaru. Nejaké rady?
- Koľko stojí vrátenie produktu alebo výmena za inú veľkosť?
- Dostal(a) som iné produkty, ako som objednal(a).
- V mojej objednávke chýbajú niektoré produkty
- Do akého obalu mám tovar pri vrátení zabaliť?
- Aké sú podmienky vrátenia tovaru?
- Právo na reklamáciu
- Prečo bol môj balíček vrátený odosielateľovi?
- Máte kamenný obchod/miesto, kde si môžem tovar vyzdvihnúť?
- Mám zľavový kupón, ako ho môžem uplatniť?
- Poskytujete skupinové zľavy?
- Potreboval(a) by som svoju objednávku zabaliť ako darček. Je to možné?
- Je možné si kostým iba prenajať?
- Nemôžem dokončiť objednávku z dôvodu chyby v systéme
- Mám účet na Instagrame/YouTube kanál a rád(a) by som s vami spolupracoval(a).
- Zastupujem firmu. Je možné nakúpiť za veľkoobchodnú cenu?
- Je bezpečné platiť prostredníctvom Vašich stránok?
- Ako si môžem objednať tovar?
- Máte telefónne číslo, cez ktoré by som sa s vami mohol(a) spojiť?
- Potrebujete ďalšiu pomoc?