Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Do akého obalu mám tovar pri vrátení zabaliť?

Tovar, ktorý vraciate, je potrebné zaslať späť v pôvodnom stave – vrátane všetkých obalov, visačiek a príslušenstva. Odporúčame použiť pôvodný obal, v ktorom vám bol tovar doručený, prípadne iný vhodný obal, ktorý zabezpečí, že počas prepravy nedôjde k poškodeniu tovaru.

Prosíme vás, aby ste zásielku zabalili starostlivo a bezpečne, aby sa k nám vrátila nepoškodená – uľahčí to celý proces vrátenia a urýchli refundáciu.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.