Zákaznická podpora
Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.
Ako môžem sledovať svoju zásielku?
Hneď ako vaša objednávka opustí náš sklad, zašleme vám e-mail s potvrdením o odoslaní. Nájdete v ňom aj odkaz na sledovanie zásielky, vďaka ktorému môžete jednoducho sledovať jej aktuálny pohyb až k vašim dverám.
Ak by ste e-mail s odkazom nedostali alebo by sledovanie nefungovalo, neváhajte nás kontaktovať – radi vám poskytneme aktuálne informácie o stave vašej objednávky.
Súvisiace otázky
- Koľko stojí poštovné?
- Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
- Za ako dlho bude tovar doručený?
- Môžem zmeniť obsah hotovej objednávky?
- Máte kamenný obchod/miesto, kde si môžem tovar vyzdvihnúť?
- Dostal(a) som e-mail o tom, že moja objednávka bola zrušená. Ako to?
- Ako môžem objednávku uhradiť?
- Ako vrátiť produkt?