Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Hneď ako vaša objednávka opustí náš sklad, zašleme vám e-mail s potvrdením o odoslaní. Nájdete v ňom aj odkaz na sledovanie zásielky, vďaka ktorému môžete jednoducho sledovať jej aktuálny pohyb až k vašim dverám.

Ak by ste e-mail s odkazom nedostali alebo by sledovanie nefungovalo, neváhajte nás kontaktovať – radi vám poskytneme aktuálne informácie o stave vašej objednávky.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.