Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Môžem zmeniť obsah hotovej objednávky?

Zmeny v objednávke sú možné len v prípade, že ešte nebola spracovaná v našom sklade. Ak niektoré položky nie sú aktuálne dostupné alebo si želáte upraviť objednávku, môžete:

  • odobrať položku z objednávky,
  • zrušiť celú objednávku.

Pre akékoľvek úpravy nás, prosím, kontaktujte čo najskôr e-mailom.

Akonáhle sa stav objednávky zmení na „spracováva sa“, už nie je možné vykonávať žiadne zmeny. V takom prípade:

  • Ak chcete pridať produkt, je potrebné vytvoriť novú samostatnú objednávku (môže to znamenať dodatočné náklady na dopravu).
  • Ak chcete odobrať produkt, je možné ho vrátiť do 14 dní od doručenia, v súlade so zákonom.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.