Zákaznická podpora
Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.
Môžem zmeniť obsah hotovej objednávky?
Zmeny v objednávke sú možné len v prípade, že ešte nebola spracovaná v našom sklade. Ak niektoré položky nie sú aktuálne dostupné alebo si želáte upraviť objednávku, môžete:
- odobrať položku z objednávky,
- zrušiť celú objednávku.
Pre akékoľvek úpravy nás, prosím, kontaktujte čo najskôr e-mailom.
Akonáhle sa stav objednávky zmení na „spracováva sa“, už nie je možné vykonávať žiadne zmeny. V takom prípade:
- Ak chcete pridať produkt, je potrebné vytvoriť novú samostatnú objednávku (môže to znamenať dodatočné náklady na dopravu).
- Ak chcete odobrať produkt, je možné ho vrátiť do 14 dní od doručenia, v súlade so zákonom.