Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Zásielka je označená ako doručená, ale neprišla mi. Čo robiť?

Ak vo svojom sledovaní vidíte, že zásielka bola doručená, ale vy ste ju v skutočnosti nedostali, odporúčame postupovať nasledovne:

  • Skontrolujte okolie – opýtajte sa susedov, členov domácnosti alebo recepcie, či zásielku neprevzali za vás.
  • Pozrite sa na výdajné miesto – ak ste neboli doma, zásielka mohla byť uložená na odbernom mieste dopravcu.
  • Kontaktujte prepravnú spoločnosť – pomocou sledovacieho čísla si overte, kde bola zásielka doručená a kto ju prevzal.

Ak sa vám zásielku nepodarí dohľadať, neváhajte nás kontaktovať – radi vám pomôžeme situáciu vyriešiť.

Upozornenie: Na nahlásenie strateného balíka máme lehotu 14 dní od dátumu doručenia. Po uplynutí tejto lehoty už, žiaľ, nemusí byť reklamácia možná.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.