Zákaznická podpora
Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.
Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
Zmenu doručovacej adresy je možné vykonať len v prípade, že vaša objednávka ešte nebola spracovaná v našom sklade a nebola odovzdaná kuriérovi. Akonáhle sa stav objednávky zmení na „spracováva sa“, žiaľ, už nie je možné adresu upraviť z našej strany. V takom prípade odporúčame čo najskôr kontaktovať kuriérsku spoločnosť po obdržaní e-mailu s informáciami o sledovaní zásielky.
Majte však, prosím, na pamäti, že úspešná zmena adresy nie je zaručená a závisí od možností konkrétneho dopravcu.
Súvisiace otázky
- Koľko stojí poštovné?
- Za ako dlho bude tovar doručený?
- Môžem zmeniť obsah hotovej objednávky?
- Máte kamenný obchod/miesto, kde si môžem tovar vyzdvihnúť?
- Zásielka je označená ako doručená, ale neprišla mi. Čo robiť?
- Ako môžem sledovať svoju zásielku?
- Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
- Neviem, ktorú veľkosť zvoliť. Ako zistím, ktorú veľkosť zvoliť?