Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?

Zmenu doručovacej adresy je možné vykonať len v prípade, že vaša objednávka ešte nebola spracovaná v našom sklade a nebola odovzdaná kuriérovi. Akonáhle sa stav objednávky zmení na „spracováva sa“, žiaľ, už nie je možné adresu upraviť z našej strany. V takom prípade odporúčame čo najskôr kontaktovať kuriérsku spoločnosť po obdržaní e-mailu s informáciami o sledovaní zásielky.

Majte však, prosím, na pamäti, že úspešná zmena adresy nie je zaručená a závisí od možností konkrétneho dopravcu.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.