Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Dostal(a) som e-mail o tom, že moja objednávka bola zrušená. Ako to?

Mrzí nás, že vaša objednávka nemohla byť vybavená. Dôvodom zrušenia môže byť nedostupnosť niektorých vybraných produktov z dôvodu nízkeho skladového množstva. Odporúčame vám pozorne si prečítať doručený e-mail – nájdete v ňom podrobnosti o dôvode zrušenia. V prípade záujmu si môžete vytvoriť novú objednávku, prípadne nás neváhajte kontaktovať – radi vám poradíme a pomôžeme nájsť vhodné riešenie.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.