Zákaznická podpora
Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.
Dostal(a) som e-mail o tom, že moja objednávka bola zrušená. Ako to?
Mrzí nás, že vaša objednávka nemohla byť vybavená. Dôvodom zrušenia môže byť nedostupnosť niektorých vybraných produktov z dôvodu nízkeho skladového množstva. Odporúčame vám pozorne si prečítať doručený e-mail – nájdete v ňom podrobnosti o dôvode zrušenia. V prípade záujmu si môžete vytvoriť novú objednávku, prípadne nás neváhajte kontaktovať – radi vám poradíme a pomôžeme nájsť vhodné riešenie.
Súvisiace otázky
- Dostal(a) som neúplnú alebo chybnú objednávku
- Môžem kostým vymeniť za rovnaký v inej veľkosti?
- Ako môžem vrátiť produkt?
- Ešte som nedostal(a) peniaze za vrátený tovar. Ako dlho obvykle trvá proces refundácie?
- Ako môžem objednávku uhradiť?
- Koľko stojí poštovné?
- Za ako dlho bude tovar doručený?
- Ako môžem sledovať svoju zásielku?
- Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?