Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Dostal(a) som neúplnú alebo chybnú objednávku

Ospravedlňujeme sa za vzniknutý problém – môže ísť o chybu pri balení v našom sklade alebo u výrobcu. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a spoluprácu pri riešení situácie.

Pre čo najrýchlejšie vybavenie nás, prosím, kontaktujte e-mailom a uveďte nasledujúce informácie:

  • číslo objednávky,
  • referenčné číslo produktu,
  • fotografie čiarového kódu a prípadne aj nesprávneho alebo chýbajúceho tovaru.

Urobíme všetko pre to, aby sme problém vyriešili čo najskôr k vašej spokojnosti.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.