Zákaznická podpora
Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.
Dostal(a) som iné produkty, ako som objednal(a).
Ospravedlňujeme sa za vzniknutý problém – môže ísť o chybu pri balení v našom sklade alebo u výrobcu. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a spoluprácu pri riešení situácie.
Pre čo najrýchlejšie vybavenie nás, prosím, kontaktujte e-mailom a uveďte nasledujúce informácie:
- číslo objednávky,
- referenčné číslo produktu,
- fotografie čiarového kódu a prípadne aj nesprávneho alebo chýbajúceho tovaru.
Urobíme všetko pre to, aby sme problém vyriešili čo najskôr k vašej spokojnosti.
Súvisiace otázky
- Môžem kostým vymeniť za rovnaký v inej veľkosti?
- Dostal(a) som neúplnú alebo chybnú objednávku
- Ako si môžem stiahnuť faktúru?
- Ako môžem vrátiť produkt?
- Dostal(a) som chybný produkt alebo mu chýbajú časti.
- Koľko stojí poštovné?
- Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
- Ako môžem objednávku uhradiť?
- Máte kamenný obchod/miesto, kde si môžem tovar vyzdvihnúť?
- Z akého materiálu je kostým vyrobený?