Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Dostal(a) som chybný produkt alebo mu chýbajú časti.

Ak ste dostali chybný, poškodený, špinavý alebo nefunkčný tovar, nemusíte sa obávať zložitého procesu vrátenia. Pri nákupe cez náš e-shop s doručením na adresu vám zákon garantuje možnosť vrátenia do 14 dní od prevzatia tovaru.

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

  1. Príprava tovaru – tovar zabaľte do pôvodného obalu a tak, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu alebo zničeniu.
  2. K tovaru priložte doklad o kúpe a vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy. Nezabudnite uviesť číslo vášho bankového účtu, na ktorý vám máme vrátiť peniaze.
  3. Balík pošlite doporučene, bez dobierky na adresu: PartyWorld, Vltavská 277/28, 150 00 Praha 5, Česká republika. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.

Čo sa bude diať ďalej?

  1. Po prijatí vašej vratky vás budeme informovať e-mailom.
  2. Do 14 dní od prijatia zásielky vám zašleme peniaze na váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári na odstúpenie od zmluvy. Zároveň vám pošleme dobropis k vytvorenej faktúre na váš e-mail.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.