Zákaznická podpora
Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.
Právo na reklamáciu
Ak zistíte vadu na svojom produkte, neváhajte a uplatnite reklamáciu čo najskôr. Lehota na reklamáciu je 24 mesiacov od nákupu. Aby sme mohli reklamáciu vybaviť čo najrýchlejšie, postupujte podľa týchto krokov:
- Produkt uveďte do čistého stavu.
- K tovaru priložte doklad o kúpe a reklamačný formulár.
- Reklamovaný tovar dôkladne zabaľte, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu alebo zničeniu.
- Balík pošlite doporučene, bez dobierky na adresu: PartyWorld, Vltavská 277/28, 150 00 Praha 5, Česká republika. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.
Čo sa bude diať ďalej?
- Záručnú reklamáciu vybavíme čo najskôr, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie.
- O prijatí tovaru do reklamácie aj o jej vybavení vás budeme informovať e-mailom.