Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Právo na reklamáciu

Ak zistíte vadu na svojom produkte, neváhajte a uplatnite reklamáciu čo najskôr. Lehota na reklamáciu je 24 mesiacov od nákupu. Aby sme mohli reklamáciu vybaviť čo najrýchlejšie, postupujte podľa týchto krokov:

  1. Produkt uveďte do čistého stavu.
  2. K tovaru priložte doklad o kúpe a reklamačný formulár.
  3. Reklamovaný tovar dôkladne zabaľte, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu alebo zničeniu.
  4. Balík pošlite doporučene, bez dobierky na adresu: PartyWorld, Vltavská 277/28, 150 00 Praha 5, Česká republika. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.

Čo sa bude diať ďalej?

  1. Záručnú reklamáciu vybavíme čo najskôr, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie.
  2. O prijatí tovaru do reklamácie aj o jej vybavení vás budeme informovať e-mailom.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.