Zákaznická podpora
Stav objednávky
Ak si nie ste istí stavom vašej objednávky, neváhajte nás kontaktovať na e-mailovú adresu. Radi vám poskytneme všetky potrebné informácie a objasníme akýkoľvek nejasnosti.
Ak vaša zásielka ešte nebola odoslaná, môže byť príčinou niekoľkých faktorov:
Chybný zápis vašich kontaktných údajov – Možno došlo k drobnej chybe pri zadávaní vašich informácií, napríklad zámena písmenka alebo číslice u. V takom prípade nás prosím kontaktujte a my údaje opravíme.
Tovar je stále na ceste do expedičného skladu – V niektorých prípadoch môže byť tovar ešte na ceste do nášho expedičného skladu, než bude pripravený na odoslanie. Tento proces obvykle nezaberie dlho.
Zásielka už bola odoslaná, ale e-mail s informáciami ste mohli prehliadnuť – Je tiež možné, že sme vám už zásielku odoslali, ale e-mail s potvrdením doručenia alebo sledovacím číslom mohol zostať nepovšimnutý v e-mailovej schránke. ajte kontaktovať. Sme tu pre vás, aby sme vyriešili akýkoľvek problém čo najrýchlejšie.