Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Stav objednávky

Ak si nie ste istí stavom vašej objednávky, neváhajte nás kontaktovať na e-mailovú adresu. Radi vám poskytneme všetky potrebné informácie a objasníme akýkoľvek nejasnosti.

Ak vaša zásielka ešte nebola odoslaná, môže byť príčinou niekoľkých faktorov:

Chybný zápis vašich kontaktných údajov – Možno došlo k drobnej chybe pri zadávaní vašich informácií, napríklad zámena písmenka alebo číslice u. V takom prípade nás prosím kontaktujte a my údaje opravíme.

Tovar je stále na ceste do expedičného skladu – V niektorých prípadoch môže byť tovar ešte na ceste do nášho expedičného skladu, než bude pripravený na odoslanie. Tento proces obvykle nezaberie dlho.

Zásielka už bola odoslaná, ale e-mail s informáciami ste mohli prehliadnuť – Je tiež možné, že sme vám už zásielku odoslali, ale e-mail s potvrdením doručenia alebo sledovacím číslom mohol zostať nepovšimnutý v e-mailovej schránke. ajte kontaktovať. Sme tu pre vás, aby sme vyriešili akýkoľvek problém čo najrýchlejšie.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.