Zákaznická podpora

Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.

Potreboval(a) by som tovar pred odhadovaným dátumom doručenia. Dá sa to zariadiť?

Rozumieme, že niekedy to súri – žiaľ, zásielku nie je možné doručiť skôr, než je uvedený odhadovaný termín. Tento termín predstavuje najskorší možný čas, kedy môže byť objednávka spracovaná a odoslaná. Pri jeho výpočte zohľadňujeme dostupnosť tovaru, čas potrebný na zabalenie a expedíciu, ako aj prepravné lehoty dopravcu.

Ak potrebujete tovar doručiť do konkrétneho dátumu, odporúčame objednávku vytvoriť čo najskôr a v prípade otázok nás kontaktovať – radi sa pozrieme, čo je možné urobiť.

Cookies

Náš e-shop používa cookies. Vďaka tomu vám môžeme nabídnúť užívateľský zážitok viac efektívny. Súhlas na ukladanie cookies udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.