Zákaznická podpora
Pokud potřebujete poradit, podívejte se do sekce Často kladené dotazy.
Prečo bol môj balíček vrátený odosielateľovi?
Ak sa vašu zásielku nepodarilo doručiť, nemusíte sa obávať – všetko vyriešime za vás. Balík sa nám vráti späť a hneď po jeho prijatí začneme spracovávať vrátenie. Ak ste už objednávku uhradili, peniaze vám vrátime čo najskôr po doručení balíka späť do nášho skladu.
V prípade otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať – radi vám pomôžeme.
Súvisiace otázky
- Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
- Dostal(a) som neúplnú alebo chybnú objednávku
- Môžem zmeniť obsah hotovej objednávky?
- Môžem kostým vymeniť za rovnaký v inej veľkosti?
- Ako môžem vrátiť produkt?
- Koľko stojí poštovné?
- Za ako dlho bude tovar doručený?
- Neprišlo mi potvrdenie objednávky. Ako zistím, či bola objednávka úspešne dokončená?
- Ako môžem sledovať svoju zásielku?